Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan Audi A6 limousine 3.0 TDI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Toyota GT86: witaj stary przyjacielu Škoda GreenLine i Green-Tec - pierwsza jazda Nowy Nissan NP300 Navara (2015) 2.3 dCi 190 - test, opinia, spalanie, cena Ford Transit SportVan 2,2 TDCi - po prostu inny [test autokult.pl] Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl] Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Skoda Superb 2,0 TDI 4x4 DSG Elegance – rozmiar ma znaczenie [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią