Volkswagen Passat Alltrack - polski cennik

Volkswagen Passat Alltrack - polski cennik

Volkswagen Passat Alltrack - polski cennik
Bartosz Pokrzywiński
16.04.2012 17:00, aktualizacja: 07.10.2022 20:01

Na targach motoryzacyjnych w Poznaniu po raz pierwszy w Polsce większe grono osób mogło zobaczyć nowego Passata Alltrack. Auto pojawiło się już w konfiguratorze na stronie internetowej Volkswagena. Ile trzeba zapłacić za delikatnie uterenowioną wersję jednego z najpopularniejszych kombi w Europie?

Na targach motoryzacyjnych w Poznaniu po raz pierwszy w Polsce większe grono osób mogło zobaczyć nowego Passata Alltrack. Auto pojawiło się już w konfiguratorze na stronie internetowej Volkswagena. Ile trzeba zapłacić za delikatnie uterenowioną wersję jednego z najpopularniejszych kombi w Europie?

Nowy Volkswagen Passat Alltrack to tak naprawdę zmodyfikowany Passat Variant. Auto dostało nowe zawieszenie, które umożliwiło zwiększenie prześwitu z 135 do 165 mm, a co za tym idzie - polepszyły się off-roadowe parametry nadwozia. Alltrack charakteryzuje się kątem rampowym wynoszącym 12,8 stopnia, kątem natarcia na poziomie 13,5 stopnia oraz kątem zejścia 16 stopni.

Auto wyposażono w system napędu na cztery koła 4Motion oparty na sprzęgle Haldex. Podczas normalnego użytkowania 90% napędu wędruje na przednią, a 10% na tylną oś, jednak w skrajnych przypadkach nawet 100% mocy może być przekazywane na wybraną parę kół. Dodatkowo Volkswagen zamontował w Passacie system wspomagający jazdę w terenie. Działa on do prędkości 30 km/h i po jego włączeniu automatycznie aktywowany jest układ wspomagający zjazd ze wzniesienia.

Obraz

W Polsce Passat Alltrack dostępny jest od 111 690 zł, bo tyle trzeba zapłacić za podstawową jednostkę napędową 1,8 TSI o mocy 160 KM, bez napędu na cztery koła oraz skrzyni DSG. Silnik pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,9 s oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 211 km/h. 210-konny 2,0 TSI z napędem 4Motion i przekładnią DSG to już wydatek rzędu 142 790 zł.

Do wyboru są jeszcze diesle 2,0 TDI o mocy 140 lub 170 KM. Ta słabsza wersja dostępna jest także z napędem na przednią oś i 6-biegową manualną przekładnią. Łącznie dostępnych jest 11 kolorów nadwozia, z czego specjalny czerwony wymaga 550 zł dopłaty, a metaliczne oraz perłowe to dodatkowy wydatek rzędu 2400 zł.

Wyposażenie standardowe Passata Alltrack obejmuje m.in. wszechobecne chromowane listwy, relingi dachowe, światła przeciwmgłowe, kierownicę multifunkcyjną obszytą skórą, czujnik deszczu, automatyczną klimatyzację, tempomat, radio z MP3 i 8 głośnikami oraz 17-calowe felgi.

Obraz

Tapicerka skórzana Vienna, łącząca się z podgrzewanymi fotelami oraz podgrzewanymi dyszami przednich spryskiwaczy, to wydatek 4110 zł. Poza pakietem 990, w którym za 990 zł dostajemy instalację telefonu, czujniki parkowania z wizualizacją, rolety przeciwsłoneczne oraz system bezkluczykowego uruchamiania auta, Volkswagen oferuje także pakiet Komfort.

Za 3490 zł auto wyposażone jest dodatkowo w lepszą instalację radiową RCD 510 oraz reflektory biksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów oraz diodami LED do jazdy dziennej. Poza tym pakietem za same reflektory biksenonowe Volkswagen życzy sobie 4890 zł. Warto się nim zainteresować.

Ponadto na liście wyposażenia dodatkowego znajduje się kilka bardzo interesujących pozycji. Zawieszenie DCC z adaptacyjną regulacją to koszt 3520 zł, kamera cofania kosztuje 1560 zł, najlepsza z możliwych nawigacji satelitarnych RNS, przy jednoczesnym wyborze pakietu komfort to wydatek 6200 zł, a za tempomat z automatyczną regulacją odległości do pojazdu poprzedzającego trzeba zapłacić 3620 zł.

Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)