Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai Tucson z systemem 48V Mild Hybrid: czy to w ogóle ma sens? Test: Nowy Renault Captur 100 TCe - Francuzi odrobili lekcje, ale nie ustrzegli się wpadek Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Kia Ceed SW 1,4 T-GDi: kompetentna, lecz pozbawiona charakteru Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Opel Adam Rocks i Opel Adam S - test, opinia, spalanie, cena Toyota GR Yaris - szybki samochód, ale i tak będziesz spóźniony Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Nissan Micra N-Sport: usportowiony hatchback dla tych, którzy nie lubią szybko jeździć Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium 300L - test Test: Lexus RX300 F Sport – 5 powodów, dla których wolałbym wersję hybrydową

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"