Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Jaguar I-Pace kontra Audi e-tron. Porównanie elektrycznych crossoverów Dacia Lodgy 1,5 dCi Prestige - tanio, taniej, najtaniej [test autokult.pl] Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena Toyota Avensis 2,0 D-4D Premium Motorsport - kombi podszyte "sportem" [test autokult.pl] Land Rover Discovery Sport pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest jednak bez wad Ford Galaxy 2,0 TDCI Titanium - rodzinny, czyli... [test autokult.pl] Nowy Nissan Leaf (2013) [pierwsza jazda autokult.pl] Ford Tourneo Courier, Connect i Custom - rodzina w komplecie

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range