Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Historia:

Niki Lauda – niezniszczalny marzyciel Motoryzacyjne Espresso #3: Audi 100 - model, który uratował markę przed upadkiem Lotus Esprit V8 GT1 (1996) [cz.2] [historia motorsportu] Dodge Viper - historia dwóch generacji żmii (1992-2010) [cz. 1] GMC Syclone i Typhoon - historia aut, które (być może) zmieniły bieg rozwoju motoryzacji A wszystko przez Forda - historia marki Dodge [geneza motoryzacji] Elon, brawo, spóźniłeś się tylko 47 lat. Pierwszy samochód w Kosmosie zaprojektował Polak Kipiał mocą i przerażał dźwiękiem. M156 to jeden z najpotężniejszych wolnossących silników V8 od Mercedesa-AMG DTM (część 4) – czas na sedany [historia motorsportu] Pierre Cardin nie żyje. Słynny projektant miał swoją edycję AMC Javelina Chrysler Viper GTS-R (1996) (część 3) [historia motorsportu] Śmigła, nawiew pod kierownicą i kraina zegarów - 7 nietuzinkowych desek rozdzielczych, które urzekają do dziś

Popularne w tym tygodniu:

BMW X5 V12 Le Mans było najszybszym SUV-em świata, zanim to stało się modne Mercedes-Benz 300 Messwagen to nieznany model, bez którego nie powstałyby najlepsze "merce" Porsche C88 tylko dla Chin. Wielkie nadzieje, zaprzepaszczone szanse 25 lat Porsche Boxstera. "Zbudujcie auto takie, jak koncept" Volkswagen Golf Pikes Peak to 652-konny potwór, któremu prawie udało się zdetronizować audi