Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - test, opinia, spalanie, cena Toyota GT86 Premium [test] Volkswagen Passat po liftingu. Niemcy stawiają na komfort i technologię Citroën C5 2.0 HDI 160 Exclusive Hydroactive - niewątpliwie francuski [test autokult.pl] Audi A3 2,0 TDI Ambiente - pozwól się zaskoczyć [pierwsza jazda autokult.pl] Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Volkswagen e-Golf - test, opinia, cena Jaguar XF 2.0D Auto - test, opinia, spalanie, cena BYD e6 – nowe pojęcie chińszczyzny [pierwsza jazda autokult.pl] Jeep Compass 2,2 CRD 4WD Limited 70th Anniversary - groźny konkurent z USA [test autokult.pl] O tym, jak Porsche 911 GT3 RS zdefiniowało mi prawdziwy samochód sportowy Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo. Zabierz ją na wycieczkę

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę