Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 4x4 - test Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo XC90 T6 2,0 320 KM AWD (2015) - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Peugeot 5008 1,6 HDi Style - test O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu Škoda Kodiaq 2.0 TDI w trasie - ile tak naprawdę spali? Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range