Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Volvo XC90 D5 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Super Drag Race – sportowe maszyny i długa prosta? Nie tylko za granicą… Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Nowe Mitsubishi Outlander (2016) 2.2 DID 6AT – test, opinia, spalanie, cena Cnota powściągliwości: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 z silnikiem V8 Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport w trasie [test autokult.pl] Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Renault Zoe Zen - życie z samochodem elektrycznym [część 2] Chevrolet Captiva LTZ 2,2 A/T – Push & Pull [test autokult.pl] Nowe Audi TT 2,0 TFSI quattro S tronic - pierwsza jazda Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD i Espace 1,6 TCe EDC 200 - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód