Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Relacje:

Moje ulubione Volvo to nowe S60 T6 i wcale nie jest najmocniejsze w gamie Cykl szkoleń dla kierowców na 10-lecie Szkoła Auto Škoda - część 1 i konkurs Carlex Design od środka - poznajemy polskich ekspertów od wnętrz Volkswagen I.D. Crozz - tak wygląda przyszłość motoryzacji Auto Nostalgia i Warsaw Old Timer Show - czy jest miejsce dla dwóch takich imprez? Czy Irańczycy pomogliby polskiemu kierowcy? Niezwykła opowieść pana Adama sprzed 40 lat Targi Pojazdów 4x4 Offroad Show Poland [relacja autokult.pl] Co tak naprawdę pokazała Honda we Frankfurcie? Odczytujemy plany producenta Zlot klasyków i prapremiera Syreny Sport [galeria] Bydgoszcz Auto Show 2012 [relacja autokult.pl] Mój pierwszy raz na Moto GP – ogłuchłem, oślepłem i oszalałem. Prawdziwi herosi jeżdżą w Klasie Królewskiej Jak najszybciej dojechać z Warszawy do Gdańska? "Wyścig" Škody Kodiaq z pociągiem

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Hyundai Tucson. Widziałem go na żywo - to nie jest krok do przodu, to jest olimpijski skok Na przekór stereotypom. Jak Klaudia Konarska rozpaliła polski motorsport Ocieplanie technologii i uciszanie chromu. Dyrektor Maybacha zdradza mi tajemnice nowej Klasy S Elektryczne silniki, nowe multimedia i Gucci Mane. Bernard Loire zdradza przełomowy plan Maserati Pierwszy (wirtualny) kontakt z Audi e-tron FE07. Historyczny bolid na nowy sezon Formuły E "Formuła E dała motoryzacji potrzebny impuls do rozwoju". Allan McNish i Lucas di Grassi opowiadają mi, czemu wierzą w elektryczne wyścigi