Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl] Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Mercedes-Benz GLA 200 - czy SUV premium z silnikiem 1.3 ma sens? Test BMW 745Le xdrive: w wersji hybrydowej urzeka komfortem Test: Peugeot 2008 GT - nietuzinkowość ma swoją (wysoką) cenę Abarth Grande Punto Esseesse - "Ukąszony: początek" [test autokult.pl] Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl] Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Škoda Yeti 1,8 TSI Experience - rozwiązanie optymalne [test autokult.pl] Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać Jeździłem moim marzeniem z dzieciństwa. Kolejny raz Mustang okazał się ideałem Volvo V60 1,6 T3 R-Design - warto mieć alternatywę [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje