Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele Audi A4 2.0 TDI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Nissan Qashqai dCi 130 4x4 Tekna - test Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Test Lexusa UX 250h AWD. W trasie z Genewy do Mediolanu Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Škoda Octavia III 1,4 TSI Ambition - amazing? [test autokult.pl] Nowa Toyota Avensis Touring Sports (2015) 1,6 D-4D & 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena Peugeot 207 1,6 THP - 156 dyskretnych koni [test autokult.pl] Nowy Volkswagen Sharan (2015) 2.0 TDI DSG - test, opinia, spalanie, cena Test Toyoty RAV4 Hybrid: jej napęd sprawia, że diesel nie ma sensu

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy?