Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda 2 świetnie wygląda. To nie koniec jej zalet Test: Peugeot 308 PureTech 130 - nie chce się z niego wysiadać Test: Opel Combo Life 1.5 diesel - wszystko, czego chcesz od samochodu rodzinnego Suzuki SX4 S-Cross 1,4 140 KM BoosterJet (2016) – prawdziwy samuraj? Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Ford Fiesta ST (2013) – ST junior [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Volvo XC90 - już wtyczka, czy nadal diesel, ale z prądem? Citroën DS5 2,0 HDi So Chic - było bardzo blisko [test autokult.pl] Mikrohybryda w Kii Sportage po liftingu. Daje skosztować elektryfikacji Test: Ssangyong Korando – dla tych, co zabłądzą Test: Toyota Yaris Cross - najważniejsze parametry i pomiary Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"