Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 Cosmo [test autokult.pl] Smart Fortwo Edition #1 - test Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i40 2,0 GDi - celny policzek [test autokult.pl] Ruf RGT: analogowy potwór w cyfrowym świecie Test Adrii Matrix Axess: gdyby mieszkania projektowano jak kampery, nie zależałoby mi na metrażu Mercedes Sprinter 314 CDI: przedni napęd mu nie zaszkodził Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło Jaguar XF (2015) 2.0 GTDi Prestige - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście