Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport w trasie [test autokult.pl]

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Zobacz również: Test: Abarth 595 - Jeździliśmy na czas z zasłoniętymi oczami

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota RAV4 2,0 Multidrive S Sol - SUV z doświadczeniem [test autokult.pl] Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Mercedes-Benz GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - lubi zaskakiwać [test autokult.pl] Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu Gran turismo ery science-fiction: test Audi A7 na polskich drogach Test długodystansowy Nissana Leafa: życie z elektrykiem "na dopłatę" Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Offroad Marcina: Toyota RAV4 zadziwia w każdej sytuacji. Nawet w terenie Nowy Hyundai Tucson (2015) 2.0 CRDI Style - test, opinia, spalanie, cena Opel Crossland X 1.2 Turbo: trochę za bardzo francuski Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło...