Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: BMW M8 Gran Coupe to najlepsze M w historii. Na złość fanom Porsche Taycan 4S - nie boi się nawet Hellcata! Test Porsche Macana S po liftingu: prowadzeniem wyznacza standardy w klasie Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Volvo S60 & V60 T5 Summum - test Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Ford B-Max 1,0 EcoBoost Titanium - tylko alternatywa [test autokult.pl] Test: To BMW serii 7 z 1997 roku miało 259 km na liczniku. Do słynnego egzemplarza dołożyłem kolejne 3 km Test: 18 rzeczy, których nie wiedziałeś o nowym Mercedesie Klasy S Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Test Audi Q7 e-tron: do zakupu nawet ponad 80 tysięcy zł w prezencie

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: Mazda MX-30 to wszystko, co jest nie tak z elektrykami. I ciągle może mieć sens Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu z punktu a do b. Pokazuje siłę quattro Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną