Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-AMG GT R to pierwsze od dawna auto sportowe, którego się bałem. W końcu! Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Maserati Levante - sprawdzamy, co włoski SUV potrafi na ośnieżonych drogach Škoda Citigo 3D 1,0 MPI 60 KM Ambition – mów mi żabciu [test autokult.pl] Pojechałem Skodą Kamiq 1.0 TSI na wakacje. Nie było źle! Nowy Hyundai Tucson (2015) 2.0 CRDI Style - test, opinia, spalanie, cena Test: Polski Fiat 126p vs. współczesny 20-latek, czyli bitwa na pasy i linki BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test Hyundai i30 Fastback N: niby taki sam jak hatchback, a jakże inny Nowy Ford Focus 1,5 EcoBoost & 1,5 TDCi facelifting – pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Rolls-Royce Ghost na ulicach Warszawy. Szary nie musi być skromny Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu Test: Volkswagen e-up! - elektryczny maluch pełen niespodzianek Test: Mazda MX-30 - choć jest elektrykiem, to chętnie stanę w jej obronie VW Arteon R-Line Edition - na bogato! No prawie... Test: Volvo V90 Cross Country D5 - już po liftingu, ale jeszcze bez miękkiej hybrydy Test: Audi A3 Limousine 35 TFSI - byłoby lepsze, gdyby nie normy spalin