Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Mondeo 2,0 EcoBoost Ghia - wzorowy popcar [test autokult.pl] Renault Megane CC 1,9 dCI - lato po francusku [test autokult.pl] Skoda Superb 2,0 TDI 4x4 DSG Elegance – rozmiar ma znaczenie [test autokult.pl] Volkswagen up! 1,0 75 KM High up! - egzamin dojrzałości [test autokult.pl] Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet – wojna żeńsko-męska [test autokult.pl] Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Opel Grandland X Hybrid4 ma aż 300 KM. Wybrałbym słabszy egzemplarz, albo... francuskiego bliźniaka Peugeot 308 1,6 THP Allure - test Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort - test, opinia, spalanie, cena Hyundai Genesis Coupé Lambda 3.8 V6 MT Executive [test autokult.pl] Renault Kangoo Energy 1,5 dCi S&S - test Renault Fluence 2,0 Sport Way - wyścig kanapą [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście