Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

System kontroli trakcji ASR - zasada działania i funkcja elektronicznej szpery/blokady Przekładnia zębatkowa [układ kierowniczy] Pochłaniacze par paliwa Układy recyrkulacji spalin EGR Kamperem na wakacje - ile to kosztuje? Opłaty, o których trzeba pamiętać Sprawdzanie numeru VIN. Obowiązek kupującego, który się bagatelizuje Reaktor katalityczny - czyli nasz stary dobry "katalizator" AdBlue zimą może sprawiać problemy. Podpowiadamy, jak sobie z tym radzić Podział typów nadwozi samochodu [cz. 2] – czym jest fastback, czym coupé? Testy zderzeniowe - co jest badane Akcja serwisowa Volkswagena w związku z aferą spalinową. Jak to wygląda z punktu widzenia użytkownika auta? Polisa ubezpieczeniowa a zbycie i zakup pojazdu. Lepiej tego pilnować

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni