Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai i20 1.0 z miękką hybrydą – koreańska fabia wersja 2.0 Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - pierwsza jazda Ford EcoSport - wydanie drugie, europejskie - nasza pierwsza jazda Test: Subaru XV e-Boxer nie jest u nas popularny, bo klienci wolą, jak się im mydli oczy Volvo S60 T6 AWD Polestar - pokrewieństwo kontrolowane Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - wyprawa [test długodystansowy autokult.pl] Toyota Corolla 2,0 D4D Prestige - wszystko w normie [test autokult.pl] Nissan Qashqai dCi 130 4x4 Tekna - test Nowe BMW X5 M50d - test Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk? Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"