Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Range Rover Sport 3.0 SDV6: trudno o bardziej wszechstronne auto BMW 218d Active Tourer Luxury Line - test Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian Volkswagen Passat po liftingu. Niemcy stawiają na komfort i technologię Jeep Grand Cherokee SRT8 - diabeł [test autokult.pl] Nowy Ford Ranger 2.2 TDCI 160 Super Cab (2016) - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Hybrid Titanium - test, opinia, spalanie, cena Maserati Granturismo MC Sport Line – test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście Volvo XC60 T8 Polestar Engineerd kontra Tatry: górski test plug-ina po fabrycznym tuningu