Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Volvo C30 D4 R-design – zbuntowany szwed [test autokult.pl] Citroën C4 Picasso 1,6 THP Exclusive - test DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić Nowa Toyota Avensis Touring Sports (2015) 1,6 D-4D & 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Rozkład emisji spalin hybrydy w trasie, czyli dlaczego Lexus RX450hL ma sens Infiniti Q50 2.0 Turbo Sport AT - test Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Škoda Yeti 1,8 TSI Experience - rozwiązanie optymalne [test autokult.pl] Nowy Ford Focus Mk 4: pożeracz zakrętów z jeszcze lepszą techniką Jeep Cherokee po liftingu: nowa twarz i zmiany pod maską

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej