Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Regeneracja części - co warto, a czego nie warto naprawiać? Jak wybrać auto pod montaż instalacji gazowej? Mechanika zderzeń samochodowych Dlaczego nie warto monitorować floty? Przepływomierze powietrza - czyli jak zmierzyć powietrze Pasy bezpieczeństwa a ciąża, czyli przepisy a zdrowy rozsądek Co to jest uszczelka pod głowicą? Cewka zapłonowa jednoiskrowa – budowa i zasada działania Wymiana dwumasy to naprawa, na której nie warto oszczędzać. To więcej niż jedna czynność Konstrukcja układu korbowego – korbowody [część 2] Płyny chłodnicze - skład, rodzaje i eksploatacja Czy warto bardziej dbać o silnik Diesla? Kosztuje to sporo, ale naprawy są jeszcze droższe

Popularne w tym tygodniu:

Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Zaskakująca usterka, która objawia się zimą. Co zrobić, jeśli nie działa napęd 4x4? Jakie przywileje mają kierowcy aut elektrycznych? Nie tylko wjazd na buspas