Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeździłem Mercedesem Klasy S z przebiegiem 300 tys. km. To wciąż świetny samochód Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test: Peugeot e-Rifter GT - żeby znaleźć w nim sens, trzeba się nakombinować Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Jeździłem moim marzeniem z dzieciństwa. Kolejny raz Mustang okazał się ideałem Citroën Jumper jako Adria Matrix Axess: typowy test nietypowego pojazdu Nissan Qashqai dCi 130 4x4 Tekna - test Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Škoda Rapid 1,6 TDI Elegance - prosto w potrzeby [test autokult.pl] Pierwsza jazda nowym Audi A8. Za kierownicą jesteśmy już (prawie) zbędni Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo"

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy