Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Grand Espace 2,0 dCI Initiale - rodzinny interes [test autokult.pl] Mercedes-Benz E400 Coupé - test Test: Range Rover Sport P400e - 400 zielonych koni Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę Volvo S40 D2 Kinetic DRIVe - porządek po szwedzku [test autokult.pl] Garmin nüLink! 2390 [test autokult.pl] Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Piękniś okazuje się twardzielem: Range Rover Velar w teście na polskich drogach Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 Cosmo [test autokult.pl] Test: BMW M850i Cabrio - sztos absolutny Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range