Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 5008 vs Renault Koleos – rendez-vous dwóch dużych francuskich SUV-ów Honda Civic IX Sport 1,8 - krok w przód? [pierwsza jazda autokult.pl] Lexus LS460 AWD - perfekcja czy brak charakteru? [test autokult.pl] Nawigacja Navigon 8410 [test autokult.pl] Czy to GTI nowej ery? Test Volkswagena Golfa GTE 1.4 TSI Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure - lwi charakter w wersji mini [test autokult.pl] TomTom XL2 IQ Routes 42 [test autokult.pl] Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Toyota RAV4 Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - pierwsza jazda Nowy Ford Transit 2,2 TDCi Trend L3 H2 350 - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range