Seat w założeniach jest sportową marką Volkswagena, ale jego gama modelowa nie wskazuje na to wprost. Dopiero topowe odmiany Cupra są samochodami, które w 100% pasują do hasła "Auto emoción", ostatnio zresztą dyskretnie zastąpionego przez "Enjoyneering". Jeden z projektantów marki wyraźnie woli jednak to pierwsze. Oto wizja Seata Axon.
Seat w założeniach jest sportową marką Volkswagena, ale jego gama modelowa nie wskazuje na to wprost. Dopiero topowe odmiany Cupra są samochodami, które w 100% pasują do hasła "Auto emoción", ostatnio zresztą dyskretnie zastąpionego przez "Enjoyneering". Jeden z projektantów marki wyraźnie woli jednak to pierwsze. Oto wizja Seata Axon.
W swojej najnowszej historii Seat pokazał kilka ciekawych konceptów, które nie weszły do seryjnej produkcji. Seat Formula (1999 r.), Tango (2001 r.) czy Cupra GT Concept (2003 r.) były przyciągającymi wzrok konstrukcjami i szkoda, że spisano je na straty.
Brak wyrazistego samochodu nastawionego wyłącznie na dostarczanie sportowych emocji w ofercie Seata przeszkadza projektantowi Alvaro Molero Simarro. Designer pracuje w Centrum Projektowym Seata w dziale zajmującym się wyglądem zewnętrznym aut. Po godzinach stworzył odważną wizję 2-miejscowego sportowego samochodu, który otrzymał nazwę Axon. Według założeń auto miałoby mieć napęd elektryczny, jednak wersja z silnikiem spalinowym nie musiałaby zostać całkowicie wykluczona.
Źródło: Behance (Alvaro Molero Simarro)