Kierunek stylistyczny obrany przez Volkswagena był błędny – uważa szef designu marki

Kierunek stylistyczny obrany przez Volkswagena był błędny – uważa szef designu marki

Kierunek stylistyczny obrany przez Volkswagena był błędny – uważa szef designu marki
Wojciech Kaczałek
02.12.2012 17:25, aktualizacja: 13.10.2022 10:05

Szef designu marki Volkswagen Klaus Bischoff zapowiedział zmiany w sposobie projektowania wyglądu samochodów niemieckiej firmy. Ich wprowadzanie rozpocznie się ok. 2015 r., a kierunek ma wyznaczać nowy Phaeton.

Szef designu marki Volkswagen Klaus Bischoff zapowiedział zmiany w sposobie projektowania wyglądu samochodów niemieckiej firmy. Ich wprowadzanie rozpocznie się ok. 2015 r., a kierunek ma wyznaczać nowy Phaeton.

Bischoff w rozmowie z Auto Express stwierdził, że stosowanie metody polegającej na upodabnianiu wszystkich Volkswagenów do Golfa jest błędem. Marka zamierza zerwać z takim podejściem.

Klaus Bischoff:

Flagowe modele, jak Phateon, powinny być wzorem dla innych produktów i wpływać na to, jak wyglądają inne auta z gamy, a nie na odwrót.

Szef designu marki Volkswagen zdradził, że producent będzie wprowadzał unikalne elementy wzornicze dla każdego typu pojazdu z osobna. Poszczególne grupy samochodów, w tym limuzyny, SUV-y, vany i hatchbacki, będą się od siebie różniły. Bischoff dodał też, że inna estetyka nie będzie miała wpływu np. na praktyczność pojazdów.

Walter de' Silva, zwierzchnik wszystkich projektantów w Volkswagen Group, zapowiedział wcześniej, że przyszłe modele będą się charakteryzowały prostą i ponadczasową stylistyką. Innymi słowy, nie mamy się spodziewać rewolucji.

Zwiastunem zmian będzie nowy Volkswagen Phaeton, który ma trafić do sprzedaży ok. 2015 r.

Źródło: Auto Express

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)