Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai i10 1,1 Comfort - wciąż w grze [test autokult.pl] Porównanie limuzyn dla prezesa - Audi A8 i Mercedes-Benz S560 Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Ford C-MAX 1,6 TDCI Titanium - dla Ciebie, dla rodziny [test autokult.pl] Ford Fiesta ST (2013) – ST junior [pierwsza jazda autokult.pl] Skoda Arctic Circle Expedition 2018. 4x4 w Laponii Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Peugeot 3008 2,0 HDi HYbrid4 - crossover po francusku [test autokult.pl] Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów Peugeot 207 1,6 THP - 156 dyskretnych koni [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód