Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl] Peugeot 5008: sporo udaje, ale w tym wypadku to wielka zaleta Jeep Wrangler Unlimited 2,8 CRD Rubicon - amerykański dinozaur [test autokult.pl] Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Jaguar XE 25d AWD R-Sport – wysportowany brytol Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Renault Clio Dynamique Energy 0,9 TCe - między modą a sportem [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle