Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

3 dni na serpentynach. Dzień pierwszy: Lexus LC500 Renault Grand Scenic 1,6 dCi Privilege - wakacyjnie, rodzinnie [test autokult.pl] Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Test: Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDI - kiedy zdajesz sobie sprawę, że nie potrzebujesz SUV-a Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Ford C-Max i Grand C-Max - cóż, taka moda [test autokult.pl] Jaguar XE 25d AWD R-Sport – wysportowany brytol Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu Nowy Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI 115 KM Exclusive [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Škoda Octavia iV - królowa flot zelektryfikowana Pierwsza jazda: Ferrari Roma to gran turismo na wielkie i szybkie podróże

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Renault Trafic dCi 170 izoterma – z tyłu lodówka, a pod maską rakieta