Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeep Grand Cherokee Trackhawk i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. (Krótkie) porównanie na torze Modlin Opel Karl 1,0 EcoTec - test, opinia, spalanie Offroad Marcina: Toyota Hilux 2.8 - niezawodna pod każdym względem BMW i3: wszystko, czym Tesla chciałaby być, ale nigdy nie będzie 60 lat Renault 4. Jeżdżę samochodem z muzeum! Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Vlog test: Volvo XC40 T5 plug-in - ile zużywa paliwa naprawdę i czy to się opłaca?

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie