Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW X5 z pakietem xOffroad: rzucamy nowego SUV-a w teren Pierwsza jazda SsangYongiem Rextonem G4. Korea bardzo szybko się uczy Peugeot 508 SW RXH 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Isuzu D-Max 3,0 TD LS - plan B [test autokult.pl] Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test Peugeot 2008 Crossway: solidny kompan na wycieczkę. Gdyby tylko miał więcej polotu Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan? Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Volkswagen Amarok Canyon 2,0 TDI 4x4 - test Wyścig - Škoda Citigo 1,0 MPI kontra komunikacja miejska [test długodystansowy autokult.pl] Toyota Yaris 1,4 D-4D Prestige - zgodnie z oczekiwaniami [test autokult.pl] Nowy Nissan Qashqai 1,2 DIG-T (2014) - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range