Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV - crossover dla tych, którzy wiedzą, czego chcą VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście Test Opla Corsy 1.2 Turbo 130 KM: pięć powodów, dlaczego jest lepsza od bliźniaczego Peugeota 208 Test: Maserati Levante V6 - już wiem, o co w tym chodzi Wyścig - Škoda Citigo 1,0 MPI kontra komunikacja miejska [test długodystansowy autokult.pl] Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Grandland X - serwujemy SUV-owi Opla próby w wersji "grand" Renault Koleos 2,0 dCI 175 KM Privilege - zimowe zaSUVanie [test autokult.pl] Test: Toyota Yaris kontra Suzuki Swift, czyli hybryda kontra pseudo-hybryda. Która mniej pali? Test: Nissan Navara - Czy chowa asa w rękawie? Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył