Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Škoda Fabia III Ambition 1,0 MPI LPG - test, opinia, spalanie, cena Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Nawigacja Navigon 8410 [test autokult.pl] Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure - francuz w Bundeslidze? [test autokult.pl] Suzuki Swift Sport (2012) - mocniejszy, łagodniejszy [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII Variant 2,0 TDI Highline [pierwsza jazda autokult.pl] Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Szybko, szybciej, Ford Fiesta ST [test autokult.pl] Porsche 911 GT2 RS: samochód ostateczny Nowy Peugeot 508. Francuzi sprawili, że limuzyna znów jest pożądana Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport w trasie [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500