Ferrari najsilniejszą marką na świecie!

Ferrari najsilniejszą marką na świecie!

Ferrari najsilniejszą marką na świecie!
Piotr Ślusarczyk
23.02.2013 08:00, aktualizacja: 07.10.2022 21:15

Ferrari zostało uznane za najsilniejszą markę na świecie. W rankingu Brand Finance wyprzedziło m.in. dotąd dzierżące ten tytuł Apple.

Ferrari zostało uznane za najsilniejszą markę na świecie. W rankingu Brand Finance wyprzedziło m.in. dotąd dzierżące ten tytuł Apple.

Włoskie Ferrari uzyskało najwyższą notę spośród marek z listy Global 500, na której znajduje się 500 najbardziej wartościowych marek z segmentów Business-To-Consumer (B2C) oraz Business-To-Business (B2B).

Ferrari zostało uznane na najpotężniejszą markę na świecie, mimo że patrząc na suche dane warte jest mniej niż największa konkurencja. Jednak ranking brał pod uwagę również średni przychód na klienta oraz bardziej ulotne kryteria, jak miłość i lojalność wobec marki. Warto wspomnieć, że pierwsze 9 miesięcy 2012 roku było finansowo najlepszym okresem w historii Ferrari. Zysk netto firmy wzrósł o 7,6 % do 244 mln euro, a sprzedaż aut zwiększyła się o 4,5 %.

Mimo zwycięstwa Ferrari, według Brand Finance najwięcej wartą marką z wynikiem na poziomie 400 mld dol. jest Apple, które wyprzedza Samsunga.

Źródło: Brand Finance

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)