2014 Corvette Stingray Shooting Brake - uda się?

2014 Corvette Stingray Shooting Brake - uda się?

2014 Corvette Stingray Shooting Brake - uda się?
Bartosz Pokrzywiński
16.03.2013 14:00, aktualizacja: 13.10.2022 14:05

Pewien mój znajomy mawia, że są dwa uda i albo się uda, albo się nie uda. Tym razem zasady są jasne - jeśli miłośnicy nowej Corvette Stingray chcą auto w wersji z nadwoziem shooting brake, muszą po prostu ją zamówić. Jeśli ją zamówią, to pojawi się w sprzedaży. Proste.

Pewien mój znajomy mawia, że są dwa uda i albo się uda, albo się nie uda. Tym razem zasady są jasne - jeśli miłośnicy nowej Corvette Stingray chcą auto w wersji z nadwoziem shooting brake, muszą po prostu ją zamówić. Jeśli ją zamówią, to pojawi się w sprzedaży. Proste.

Auta z nadwoziami typu shooting brake stają się coraz bardziej popularne, jednak trudno wytłumaczyć ich fenomen. Tak naprawdę mało który właściciel Mercedesa CLS koniecznie potrzebował większego bagażnika. Tutaj chodzi bardziej o stylistykę.

Co ciekawe jednak, w przypadku robienia aut typu shooting brake ze sportowych sedanów, przypomina to jakby producent za wszelką cenę chciał zwiększyć walory praktyczne modelu. Jeśli przypatrzeć się wizualizacji Corvette AeroWagon, bo tak miałaby nazywać się ta wersja, jest już trochę inaczej.

Odpowiada za nią firma Callaway i tutaj wydaje się, że auto po prostu fajniej wygląda bez tak mocno ściętego tyłu. Corvette nabrała trochę więcej drapieżności, wydaje się bardziej niepozorna, ale jednocześnie mocno sugeruje, że powiedzenie "pozory często mylą", jest w tym wypadku jak najbardziej słuszne.

Callaway ogłosiło, że jeśli znajdą się klienci, którzy byliby zainteresowani taką modyfikacją za 15 000 dolarów, to firma jest w stanie ją przeprowadzić. Klienci, znajdujcie się, bo pierwsze dostawy przewidziane mogą być już na ostatni kwartał tego roku.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)