Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Opel Insignia 2,0 BiTurbo 4x4 Cosmo - w drodze na szczyt [test autokult.pl] Opel Astra IV 2,0 CDTI - alternatywa [test autokult.pl] Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl] Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Porównanie limuzyn dla prezesa - Audi A8 i Mercedes-Benz S560 Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem Nowy Hyundai i10 (2013) - o poziom wyżej [pierwsza jazda autokult.pl] Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Test Škody Citigo e iV: pierwszy elektryk z Czech jest jednocześnie najtańszym na rynku BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca