Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Test: Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé - lot w kosmos Test: Toyota Land Cruiser – porzuć hybrydę, wybierz terenówkę Alfa Romeo MiTo 1,4 TB TCT S&S Distinctive Q2 - trzeba mieć fantazję, dziadku [test autokult.pl] Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde – do zakochania jeden krok [test autokult.pl] Mini Cabrio Cooper S nie ma sensu, ale to nie powstrzyma mnie przed polecaniem go każdemu Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Test: Nissan Micra 1.0 T-GDI - w gąszczu konkurencji Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd