Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Scirocco 2,0 TSI DSG Shark - ponad przeciętnością [test autokult.pl] Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce BMW M5 kontra Mercedes-AMG E63 S: derby super-sedanów na Torze Kielce Pierwsza jazda nową Kią Ceed na polskich drogach: wygrać z Niemcami w ich grę Ford B-Max 1,4 Duratec Titanium - król miasta [test autokult.pl] Citroën C-Elysée 1,2 VTi Seduction & Peugeot 301 1,2 VTi Active [test autokult.pl] Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test Volkswagen Sharan – nowy lider segmentu [test autokult.pl] Renault Megane CC 1,9 dCI - lato po francusku [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła