Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY DCT - zerwanie z przeszłością [test autokult.pl] Škoda Roomster 1,4 MPI Ambition - wielozadaniowość i anonimowość [test autokult.pl] Volvo V60 kontra Mercedes Klasy C i Audi A4. Porównanie najlepszych kombi klasy średniej niższej Range Rover Sport 4,4 SDV8 HSE Dynamic - test Ford B-Max 1,0 EcoBoost Titanium - tylko alternatywa [test autokult.pl] Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Mateusz kontra Mateusz: mierzymy Volvo XC90 z Land Roverem Discovery Nowe oblicze Toyoty Hilux, a co z charakterem? Peugeot 207 1,6 THP - 156 dyskretnych koni [test autokult.pl] Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Mitsubishi Lancer EVO IV - uliczny wojownik [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście Volvo XC60 T8 Polestar Engineerd kontra Tatry: górski test plug-ina po fabrycznym tuningu