Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Cross Up! 1,0 75 KM - test Test: Mazda2 1.5 Skyactiv-G MT - trzy zalety to trochę za mało Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - to będzie rzadki widok na polskich drogach Nowy Jeep Grand Cherokee V6 3,0 CRD - test Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? Test: Honda Civic 1.0 Turbo Sport Line – to mógłby być świetny kompakt, gdyby nie jedna rzecz Test: Audi A7 Sportback 55 TFSI e – spalinowy, gdy nikt nie patrzy Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Škoda GreenLine i Green-Tec - pierwsza jazda Renault Twingo 1,2 Dynamique – być kobietą 2: Francja w natarciu [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd