Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Arteon Shooting Brake - sąsiad pozazdrości nie tylko samochodu Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S: Nie zależy mu na sympatii. Zależy mu na strachu Opel Astra IV 2,0 CDTI - alternatywa [test autokult.pl] Nowy Opel Corsa OPC 1.6 Turbo - test, opinia, spalanie, cena Škoda Rapid Spaceback 1,4 TSI DSG Style Plus - władca przestrzeni - test cz.1 Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena Porównanie limuzyn dla prezesa - Audi A8 i Mercedes-Benz S560 Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko