Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia Sorento 2.2 CRDi 6AT - duży SUV za nieduże pieniądze Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny Test BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Ford Focus ST mk. II & Ford Focus ST mk. III - mniej, czyli lepiej? [test autokult.pl] BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Hyundai Veloster Turbo 1,6 T-GDI - test Škoda Citigo 1,0 MPI Elegance - powrót do miasta [test autokult.pl] Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD i Espace 1,6 TCe EDC 200 - test, opinia, spalanie, cena Renault Megane CC 1,9 dCI - lato po francusku [test autokult.pl] Porsche Cayman S manual - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód