Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VI 1,4 TSI Highline - czas poznać prawdę [test autokult.pl] Test: Seat Tarraco 2.0 TSI - pakowny prawie jak minivan i sprawny jak SUV Volvo V60 1,6 T3 R-Design - warto mieć alternatywę [test autokult.pl] Lancia Ypsilon S 1,2 Momo Design - test Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Opel Movano 2,3 CDTI L3H2 (2016) - gotów do pracy Volkswagen Golf VII Variant 2,0 TDI Highline [pierwsza jazda autokult.pl] Chevrolet Captiva LTZ 2,2 A/T – Push & Pull [test autokult.pl] Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Citroën C3 1,6 e-HDI Exclusive – być kobietą [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość