Mazda 2 z płytą podłogową CX-5 i szybki lifting modelu 6


Nowa Mazda 2 zadebiutuje na rynku w następnym roku, Japończycy mają też już plany dotyczące nowej odsłony modelu 6.
Coraz więcej producentów ogranicza wydatki na wytwarzanie nowych samochodów, czy musi to oznaczać spadek jakości? Niekoniecznie, jednym z coraz częściej stosowanych przez koncerny motoryzacyjne zabiegów jest konstruowanie kilku modeli na jednej, dającej się modyfikować płycie podłogowej.

Segment aut klasy średniej jest tak bogaty, że potencjalnemu klientowi trudno zdecydować się na konkretny model. Wybór zależy tak naprawdę od jego wymagań i samopoczucia za kółkiem. Tylko propozycji z Japonii jest już kilka, jedna z nich to Mazda 6. Za co można ją polubić? Jakie ma wady? Ile kosztuje?
Takie rozwiązanie zaczął stosować już m.in. Volkswagen i inne marki również idą tym śladem. Według informacji ujawnionych przez rzecznika prasowego brytyjskiego importera aut Mazdy nowy miejski hatchback będzie bazował na płycie podłogowej Skyactiv, na której obecnie produkowane są SUV CX-5 i model klasy średniej oznaczony symbolem 6.
Co ciekawe, w najbliższej przyszłości na tej samej platformie powstaną również kolejne generacje wszystkich modeli Mazdy, nawet najnowsza odmiana topowego CX-9. Z tego samego źródła wynika też, że japoński koncern chce wymieniać auta co 4 lata. Kolejna generacja model 6 pojawi się więc już w 2016 roku, a modernizacja obecnie produkowanego samochodu jest przewidywana za rok.
Źródło: WorldCarFans
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze