Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda nową Dacią Duster. Czy dalej będzie rumuńskim hitem? Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Mercedes-Benz Vito Furgon 110 CDI [test] Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem Opel Karl 1,0 EcoTec Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Za kierownicą Noble'a M600 – ostatniego analogowego superauta Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 City & 2,0 TDI 4x4 DSG Outdoor [pierwsza jazda] Przez Bawarię na BMW F 850 GS Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range