Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: BMW X5 xDrive25d - ile kosztuje teleport? Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec Isuzu D-Max 2,5 TD LSX AT - do roboty [test autokult.pl] Peugeot Expert Tepee 2,0 HDi Active L2 - van uniwersalny? [test autokult.pl] Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 - test Kia Ceed 1.4 T-GDi: trudno o bardziej zwyczajne auto. W tej klasie to komplement Audi RS5: perfekcyjna maszyna, której nie pokochałem BMW 218d Active Tourer Luxury Line - test Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Renault Clio RS vs. Clio Sport F1 Team R27 [test] Škoda Rapid 1,2 TSI Elegance - podejście do Octavii [test autokult.pl] Opel Adam Slam 1,4 100 KM vs Citroën DS3 Cabrio 1,6 THP Sport Chic - miejska moda [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód