Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Test długodystansowy: VW Passat GTE – dlaczego moc maksymalna hybrydy jest systemowa, a nie sumaryczna? Czy warto stosować olej o niższej lepkości na zimę? Czy na pewno wiesz jak korzystać ze świateł w samochodzie? 5 najczęściej popełnianych błędów podczas samodzielnego polerowania karoserii Opona zimowa, całoroczna czy letnia? Podpowiadamy jak rozwiązać ten dylemat Jak przewozić zwierzęta w samochodzie - poradnik Wyposażenie auta firmowego – oceniamy przydatność [cz. 2] Subaru Symmetrical AWD – o co w tym chodzi? Hybrydowa przyszłość Olej silnikowy – co wchodzi w jego skład? Przygotowanie auta na zimę – jakie akcesoria warto kupić i ile kosztują? Termostat – co to jest, co się w nim psuje i jak go naprawić? [poradnik]

Popularne w tym tygodniu:

Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 9 części, które lepiej wymienić na używane, ale oryginalne Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem "Masło" w oleju silnikowym. To nic groźnego, ale nie należy bagatelizować Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości