Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VII GTD DSG - test Mercedes GLB to chyba pierwszy kompaktowy SUV, który naprawdę mi się podoba Citroën C4 Cactus: teraz będzie konkurował z pragmatyczną Skodą Chevrolet Orlando 2,0D LT+ - rodzinny długodystansowiec [test autokult.pl] Jeep Compass 2,2 CRD 4WD Limited 70th Anniversary - groźny konkurent z USA [test autokult.pl] Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący? Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Range Rover Sport 4,4 SDV8 HSE Dynamic - test Volkswagen Golf VII GTI Performance DSG - naśladowany, niedościgniony? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500