Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Rozkład emisji spalin hybrydy w trasie, czyli dlaczego Lexus RX450hL ma sens Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Renault Latitude V6 3,0 dCi Initiale Paris - Samsung dla Europejczyka [test autokult.pl] Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Volkswagen e-Golf - test, opinia, cena BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test Porsche 911 (991) 50th Anniversary Edition [test] Honda CR-V 2,2 i-DTEC Lifestyle - SUV prorodzinny [test autokult.pl] Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Jeep Compass 2.0 MJD 4x4: bardziej SUV niż jeep Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota Yaris II vs. Toyota Yaris III - test

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to jeżdżąc jej pierwszą generacją