Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - gdzie jest czwarty listek? [test autokult.pl] Peugeot 5008: sporo udaje, ale w tym wypadku to wielka zaleta Pierwsza jazda Škodą Scalą: nowy kompakt zdradza aspiracje Czechów Audi A6 3,0 TDI Tiptronic quattro: Avant vs allroad - test, porównanie, opinia, spalanie, cena Renault Clio piątej generacji w pierwszym teście. Słowo klucz to dojrzałość Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Porsche 911 targa 4S - test Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Nowe Mitsubishi L200 ze słabszym silnikiem, ale i tak lepsze od poprzednika Elektryczny Nissan e-NV200 Combi Tekna - test

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście